Intézményünk  is alkalmazza az eDia-rendszert pedagógiai munkájában és részt vesz az SZTE Oktatáselméleti Kutatócsoport, valamint az MTA-SZTE Digitális Tanulási Technológiák Kutatócsoport által szervezett felméréssorozatban.A kombinatív gondolkodás az emberi értelem egyik legjellemzőbb sajátossága: ez a képesség teszi lehetővé, hogy bizonyos elemekből új konstrukciókat, változatos összeállításokat hozzunk létre. A képesség fontos szerepet tölt be a hétköznapi tevékenységek kivitelezésében, a fantázia és a kreativitás működésében, illetve az összetett matematikai és természettudományos problémák megoldásában. 
Az általános iskolák részére ismét lehetőséget biztosítanak az olvasás, a matematika és a természettudományos diagnosztikus tesztek tanórai alkalmazására. A tesztek megoldása után a diákok százalékos formában azonnal látják, hogyan teljesítettek a tantárgyi tudást, a tanultak alkalmazását és a gondolkodási képességek fejlettségi szintjét monitorozó feladatokon.

A pedagógusok képességszint alapú, országos adatokhoz viszonyított objektív visszacsatolást kapnak diákjaik eredményeiről.  A kapott képességpontok évfolyamon belül egymással összehasonlíthatóak annak ellenére, hogy a diákok különböző teszteket oldanak meg a mérés során. A mérés lezárását követően letölthetővé válnak a tanulókra szabott egyéni szöveges visszajelentések is.
 

 

               Szegedi Imre Istvánné
                           igazgató